عکس آپلود نشد.

سنگ تراورتن آتشکوه یکی از با کیفیت ترین سنگ های تراورتن می باشد که دارای شهرت جهانی است. سنگ تراورتن یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی می باشد که دارای انواع مختلفی است، از پرکاربردترین نوع آن می توان به سنگ تراورتن آتشکوه اشاره کرد که از آن در نمای اصلی ساختمان، دیواره های داخلی ساختمان و … زیاد استفاده می کنند. بازار خرید و فروش سنگ تراورتن آتشکوه در ایران بسیار پر رونق بوده و به عنوان یکی از محصولاتی که زیاد خرید و فروش می شود تبدیل شده است.

عکس آپلود نشد.

خصوصیات سنگ تراورتن چیست؟

همانطور که گفته شد سنگ تراورتن یکی از پر کاربردترین مصالح در ساختمان ها می باشد که از آن در جاه های مختلفی از ساختمان چون دیوار، کف ساختمان، حمام و دستشویی و … می توان استفاده کرد. این سنگ به دلیل زیبایی و ویژگی های خاصی که دارد مورد علاقه بسیاری از طراحان و معماران ساختمانی می باشد.

سنگ تراورتن در رنگ های زیبایی چون سفید، کرم، قهوه ای و طلایی موجود می باشد که نیاز هر سلیقه ای را برطرف می کند. این نوع سنگ دارای مقاومت بالایی است و در برابر تغیرات آب و هوایی و برف باران دچار خرابی نمی شود. سنگ تراورتن به دلیل ساب پذیری فوق العاده کاربرد زیادی در داخل ساختمان به خصوص پله ها دارد.

از مهم ترین مزایای سنگ تراورتن می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • سنگ تراورتن دچار رنگ رفتگی نمی شود.
  • دارای بافتی پر منفذ می باشد و مانع از سورخوردگی می شود.
  • به دلیل بافت زیبا، نما ساختمان را دیدنی می کند.

عکس آپلود نشد.

قیمت فروش سنگ تراورتن آتشکوه

سنگ تراورتن آتشکوه به عنوان یکی از لوکس ترین و گران ترین نوع سنگ در بازار شناخته شده است که در رنگ های روشن مایل به سفید موجود می باشد، این نوع سنگ در کارخانه ها سورت بندی شده و در درجات مختلف در بازار به فروش می رسد.

کارخانه سنگ تراورتن این محصول را در بسته بندی های محکم و متنوع قرار داده و به بازار داخلی و خارجی ارائه می دهد. قیمت فروش سنگ تراورتن آتشکوه در بازار به عواملی چون کیفیت، نوع بسته بندی، سایز و … بستگی دارد و در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد.

امروزه با در دسترس بودن اینترنت انواع سنگ تراورتن به صورت غیر حضوری و آنلاین به فروش می رسد. با مراجعه به سایت ناب سنگ و پر کردن فرم درخواست می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین سنگ تراورتن را تهیه کنید و در جاهایی مختلفی از ساختمان از آن استفاده و بهره بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *