عکس آپلود نشد.

سنگ خرد شده کوارتزیت برای پوشش دهی نما و مکان های داخلی ارزش بسیار زیادی دارد و بازار خرید این سنگ در راستای ویژگی ‌های برتر و مثبتی که برای آن در نظر گرفته شده است، بسیار گسترده می باشد. از مهمترین ویژگی ‌های سنگ کوارتزیت می ‌توان به قیمت مناسب و پایین این محصول اشاره کرد.

عکس آپلود نشد.

موارد استفاده سنگ کوارتزیت

موارد استفاده سنگ کوارتزیت به عنوان نوعی سنگ ساختمانی برای نما کاری داخل و خارج ساختمان ها بسیار زیاد می باشد. علاوه بر این موضوع از سنگ کوارتزیت در مکان های عمومی نیز استفاده می شود.

سنگ  کوارتزیت دارای مقاومت بسیار زیاد در راستای تابش نور مستقیم است و  در این شرایط دمای سطح سنگ را پایین نگه می دارد. در راستای این ویژگی  از سنگ کوارتزیت به عنوان کاشی های اطراف استخر نیز استفاده می شود.

سنگ کوارتز دارای قیمت فروش بسیار مناسبی است و در برخی موارد افراد آن را با سنگ گرانیت اشتباه می گیرند. در راستای قیمت ارزانی که برای سنگ کوارتزیت در نظر گرفته شده است  این سنگ در مکان های داخلی ساختمان ها مانند کفپوشی آشپزخانه، پذیرایی و سرویس‌ های بهداشتی نیز استفاده می ‌شود.

سنگ های کوارتزیت به صورت بسیار منظم در کنار یکدیگر و به صورت خطی کنار هم قرار داده می ‌شوند و یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این نوع سنگ ها برای پوشش دهی آشپزخانه همین شکل های منظم و ایجاد قطعات مستطیلی در کنار یکدیگر است.

علاوه بر آن ویژگی های در سنگ کوارتزیت گنجانده شده است که این سنگ را در مقابل هوازدگی بسیار مقاوم می سازد.  همچنین سنگ کوارتزیت به دلیل داشتن سختی بسیار زیاد در کف راه‌ های آهن بسیار کاربرد دارد.  علاوه بر این موارد از سنگ کوارتزیت برای پوشش دهی پله ها نیز استفاده می شود.

قیمت سنگ خرد شده کوارتزیت

همان طور که در مبحث قبلی اشاره کردیم قیمت سنگ کوارتزیت به صورت عمده و خرد شده بسیار پایین است و در راستای پایین بودن قیمت عرضه این محصول،  برای بیشتر پوشش دهی نما های خانه های روستایی از این نوع سنگ استفاده می شود.

سنگ کوارتزیت جز بهترین سنگ های ساختمانی است زیرا از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در واقع این سنگ در گروه سنگ های دگرگونی قرار می گیرد و ساختار رسوبی آن به کمک موادی مانند اکسید آهن، کربنات و رس صورت گرفته است.  سنگ خرد شده کوارتزیت در رنگ های قهوه ای سوخته ،سرخ و خاکستری با قیمت های مناسب در مجموعه ناب یافت می شود و جزو بهترین گزینه ها برای پوشش دهی نماهای متفاوت و با بودجه کم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *