عکس آپلود نشد.

از عمده مصالح ای که در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد سنگ است، که دلیل آن نیز در نما داخلی و خارجی ساختمان است. این مواد اولیه معمولا از طریق سنگ فروشی ها در قم تهیه می شود.

بیشتر فعالیت کننده گان صنعت سنگ بر این باورند که استان قم یکی از پرمصرف ترین در استفاده از سنگ نسبت به شهرهای دیگر هستند. شهر قم به دلیل جایگاه مذهبی و همسایگی آن با شهر بزرگ تهران که از پرجمعیت ترین شهر های ایران هست که بنابراین میزان ساخت ساز در شهر قم به میزان تراکم جمعیت آن رقم بالایی بشمار می رود.

سنگ تراورتن در قم یک نوع سنگ رسوبی طبیعی است که بخاطر تنوع در طرح و رنگ جزء سنگ های تزئینی قرار میگیرند. تخلخل بالایی این سنگ دارد برای همین عایق حرارتی خوبی هست و به خوبی به ملات سیمانی چسبیده می شود. سنگ تراورتن نسبت به سنگ های دیگر از وزن مخصوص کم تری را دارد که این امر مطلوب باعث می شود این سنگ برش کاری راحت تری و صیقل پذیری بالایی را برخوردار باشد.

کاربرد های سنگ تراورتن در نما کاری های خارجی و داخلی ساختمان و همچنین سگفرش ها و اطراف استخر ها بکار می رود.

از سنگ های تراورتن به دلیل ویژگی مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، برای استفاده در نما های فضا باز گزینه خوبی بشمار می رود. معمولاً از سنگ تراورتن در قم در نما های بیرونی ساخمتمان مورد استفاده است، که از نما های پرطرفدار آن نما رومی و نمای کلاسیک می باشد، سنگ های تراورتن در قم دارای تنوع های مختلفی است که قیمت های آن نیز به کیفیت، ابعاد، ضخامت و نوع سنگ های تراورتن بستگی دارد.

عکس آپلود نشد.

قیمت های سنگ تراورتن در قم

فروش سنگ های تراورتن در قم از قیمت های مختلفی بر خوردار است که هرچقدر سنگ صیقلی تر و تخلخل آن یکنواخت تر باشد، کیفیت آن نیز بالاتر و بنابر این قیمت بیشتری را همراه است و همچنین موارد دیگری در قیمت گذاری سنگ تراورتن در قم موثر است مانند : ضخامت، ابعاد، کیفیت فراوری، سورت بندی درجه و…

عکس آپلود نشد.

مهم ترین کاربردهای سنگ تراورتن در استان قم:

  • شهرک ها، پروژه های مسکن مهر، ویلا سازان
  • املاک اداری، مجتمع ها تفریحی، ساخت و باز سازی مساجد
  • مغازه ها سنگ فروشی، پروژه های شهرداری
  • مدرسه ها، پارک ها، حسینه ها
  • کف پیاده رو ها، کنار استخر ها، فرش، پله ها
  • محوطه سازی، مغازه ها، باغچه

سنگ های تراورتن به دلیل ویژگی مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، برای استفاده در نما های فضا باز گزینه خوبی بشمار می رود. که این امر باعث فروش بالا سنگ تراورتن در قم و همچن آمار زیادی برخوردار است اما برای خرید این نوع سنگ تراورتن با کیفیت مناسب و قیمت بصرفه از میان فروشنده ها خوب است جایی معتبر را انتخاب کنید برای خرید.

ناب سنگ با مشاورین آماده یاری شما در خرید سنگ با کیفیت و همچنین تضمین کننده سنگ مورد انتخاب شما است که از میفان سنگ های بازار بهترین را به شما ارائه میدهد با ضمانت جنسی مرغوب از همان سنگ مورد نظر شما.

ناب سنگ ارائه دهنده انواع سنگ های تراورتن در قم و تمامی شهر های کشور به شما عزیزان است، سنگ های تراورتن همچون: سنگ تراورتن عباس آباد، سنگ تراورتن دره بخاری، سنگ تراورتن اتشکوه، سنگ تراورتن حاجی آباد میباشد که هرکدام داری دسته بندی سورت های مختلفی هستند.

درجه بندی هر سنگ از گریدA، گریدB، گریدB1، گریدD2B و … دارا می باشد که قیمت گذاری آن به ترتیب گفته شده از زیاد به کم است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *