عکس آپلود نشد.

سنگ نما رومی از پرطرفدار ترین و شکیل ترین نما های سنگ بشمار میرود و کیفت سنگ و هنر دست معماری سنگکار و مهندسی را می طلبد تا این نما و اثر هنری هرچه بیشتر به چشم بیایید. قطعاً یک ساختمان شکیل و شیک هر چقدر هم امکانات و وسعت داشته باشد, این نما شیک مجلسی است که در دید رهگذران و افراد اول از همه به چشم می آیید و هر کس را جذب زیبایی ها ساختمان کرده.

ظاهر و سیما ساختمان به سنگ نما آن است و مانندجلد کتاب هست که دیگران آن را می پسندن و از روی آن محتوا آن را قضاوت میکنند, مجلسی ترین و به روز ترین نما که این روز ها بیان کننده ساختمان ایده آل و دلواز را دارد, نما رومی هست که اکثر نظر ها را به خود جلب می کند. پس نما مناسب حکم لباس ساختمان را دارد, اگر نما سنگی را لباسی مناسب برای حضور در نظر بگیریم, پس قطعاً نمای سنگ رومی در نقش کت شلوار شیک ارزشمند و مجلسی را دارد.

عکس آپلود نشد.

سنگ نما رومی ساختمان

در سالهای گذشته اخیر تا به حال نما های سنگی گوناگونی بر روی ساختمانها و بناها پیاده شده به اسم ها و شکل های کونا گونی مثل نما سنگ رومی, نمای مدرن و نمای کلاسیک اما از بین آنها این نمای سنگ رومی هست که جایگاه برتر و طرفداران خاص و زیادی را به خود جلب کرده است که در سراسر کشور اجرایی و بورس نما ها شد و اکثرا آن را نمایی در خور برای ساختمان های خود استفاده کردند یقینا شما میدانید که منظور از نما سنگ رومی اسم نوعی سنگ خاص نیس , بلکه سنگ نما رومی نوعی مدل و طراحی نما بوده که برای آن فقط برخی از سنگ های ساختمانی مناسب برای بکار بردن در این نما هست که شامل سنگ های تراورتن در همه زمینه های رنگی آن است و فرقی ندارد سنگ کرم, شکلاتی و یا بژ را برای نما بکار ببریم همه رنگ های اسم برده قابل استفاده در نمای سنگ رومی هست و هر کدام از رنگ ها ظاهر بخصوص خود را دارد و یقینا میتوان این را گفت که نمای سنگ رومی همه نظر ها را به خود جلب می کند و بسیار زیبا و برازنده است.

انواع سنگ نما رومی

در نما رومی سنگ های مختلفی را بکار میبرند که از پرمصرف ترین تراورتن هایی که در ایران مورد استفاده قرار میگیرد شامل سنگ ها: سنگ تراورتن رامشه, سنگ تراورتن ابیانه, سنگ تراورتن طرق, سنگ تراورتن لوشان, تراورتن حاجی آباد و سنگ تراورتن تکاب.

قیمت نما سنگ رومی ساختمان

همانطور که گفتیم برای این نما سنگ های مختلفی با طرح , رنگ و کیفیت های گونا گونی وجود دارد پس در نتیجه تنوع قیمتی هم نیز با توجه به این معیار ها هست اما کاملا مشخص است که هرچقدر کیفیت بهتر قیمت نیز بالاتر می رود و این تغیر قیمت و قیمت گذاری از عواملی تابعیت میکند که به این موارد را برایتان نام میبریم.

جنس سنگ از مهمترین معیار تاثیر گذار در قیمت سنگ نما رومی هست.ضخامت سنگ مورد استفاده در نما نیز در قیمت تاثیر دارد.کیفیت و درجه سنگ از عواملی مهم در قیمت گذاری هست.زمینه ی رنگی هر چقدر روشن تر باشد ارزش سنگ بالاتر می رود.ابعاد سنگ هرچقدر بزرگتر باشد در قیمت تاثیر گذار می باشد.مقدار ساب پذیری سنگ نما رومی با قیمت آن ارتباط مستقیم دارد.مقدار تخلیل سنگ معیاری مهم در قیمت گذاری هست.قد و پای سنگ که به همان بلندی و طول سنگ می گویند نیز معیارمهم در قیمت است.

عکس آپلود نشد.

قیمت سنگ نما رومی

از نگاه کلی و کوتاه بدون معیار بودن درجه کیفیت هریک سنگ ها میتوان ارزش سنگ هایی تراورتن را که نام می بریم از بالاترین قیمت به پاین اینجور نام ببریم:

  • 1_تراورتن دره بخاری
  • 2_تراورتن حاجی آباد
  • 3_تراورتن ابیانه
  • 4_تراورتن لوشان
  • 5_تراورتن تکاب
  • 6_تراورتن طرق

سنگ های مصنوعی نمای رومی

از سنگ های مصنوعی نیز در نمای رومی نیز استفاده میکنند که غالبا پایه تشکیل دهنده مواد آن از سیمان است و درسته که قیمت کمتری نسبت به سنگ های طبیعی دارد اما نیز این ارزانی بی دلیل نیست چون از نظر کیفیتی و مقاومت از سنگ ها پایین تر و زیبایی سنگ های طبیعی را ندارند و عمر آن نیز پاینتر بوده از چیزی که فکر میکنید.

عکس آپلود نشد.

مشاوره و خرید بهترین سنگ نما رومی

درآخر شما می توانید جهت تحقیق و مشاوره درباره سنگ ها همچون نما رومی از سایت ناب سنگ استفاده کنید تیم ما آماده سرویس و پاسخگویی به شما جهت تامین سنگ نما باکیفیت و مناسب به شما عزیزان است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *